PAL optimerede N64 spil?

Mere
03 maj 2016 09:07 #1 af neros
PAL optimerede N64 spil? was created by neros
Ja...Findes der PAL optimerede N64 spil derude?

Jeg har en modded N64 RGB maskine som tager US og JAP spil men jeg har undgået PAL spil fordi jeg mener at de ikke vil køre i 60Hz selvom min konsol er modded.

Min Youtube kanal: www.youtube.com/user/neros77

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
03 maj 2016 10:41 #2 af Sumez
Replied by Sumez on topic PAL optimerede N64 spil?
Kan man overhovedet regionsmodde en N64?

Mere
03 maj 2016 11:17 - 03 maj 2016 11:17 #3 af neros
Replied by neros on topic PAL optimerede N64 spil?
Det ved jeg sku ikke, men min køre både Jap og US spil ihvertfald? :silly:

Jeg har nok ikke sat mig så godt ind i det så..

Mere
03 maj 2016 12:35 #4 af Sumez
Replied by Sumez on topic PAL optimerede N64 spil?
Jap og US er samme region på N64, det er kun et spørgsmål om fysisk formfaktor hvorvidt cartridgen kan komme ned i maskinen (og det er ret nemt at skære væk uden at skamfere maskinen udvendigt)

Mellem NTSC og PAL er der til gengæld en helvedes til regionschip, som man ikke bare kan bypasse med en jumper-indstilling, og sidst jeg tjekkede var der ingen der havde gidet bruge tid på en custom regionschip til N64 i stil med dem man får til PS1, PS2, DC og nu også SNES..

Mere
03 maj 2016 16:49 #5 af Konsolkongen
Replied by Konsolkongen on topic PAL optimerede N64 spil?
Du kan godt regionsmodde en US/JAP N64, men det kræver at du ødelægger en EU-maskine (eller omvendt) for at tage regionschippen (CIC-chippen?) så du kan switche imellem dem. Det er dog stadig 50Hz du får ud af det. Jeg ville aldrig gide at prøve at køre 50Hz-spil på min US-maskine. Jeg tænker at hovedparten af dem er optimeret, og du får problemer af forskellig art ved at tvinge dem i 60Hz.

Shoot and shoot to advance further!
Wonderful attack by just two men!!

Mere
03 maj 2016 20:04 #6 af neros
Ja ok grunden til jeg spørger er fordi jeg gerne vil undgå for meget told, og så er US carts ofte meget skamferede og ødelagte i forhold til Jap og Pal spil. De gider åbenbart ikke ret godt at passe på deres spil i USA...Ja jeg er meget kræsen hvad det angår gider simpelthen ikke eje cartridges som ligner noget der er kastet ned af vejen...

Tror bare der er langt imellem de ok og ikke så skamferede carts når vi snakker US titler, og så er der jo også priserne. Man må bare have toldmodighed ;-)

Tror ikke jeg gider at skulle igennem at skulle regionsmodde en N64. Den jeg har må være god nok.

Findes der en liste over optimerede N64 PAL spil mon?

Mere
03 maj 2016 20:48 #7 af Konsolkongen
Replied by Konsolkongen on topic PAL optimerede N64 spil?
Jeg vil tro at det med meget få undtagelser er de fleste af dem. Jeg har for længst forkastet tanken om at anskaffe EU N64-spil.

Er der virkelig så mange spil du er ude efter til maskinen? For mig at se er der højst omkring 20 spil der er værd at spille, så når mængden er så overskuelig er det ikke så slemt at importere titlerne synes jeg :)

Shoot and shoot to advance further!
Wonderful attack by just two men!!

Mere
04 maj 2016 03:52 #8 af neros
Nej du har ret jeg er nok bare nysgerrig osv. Jeg holder mig til Jap og US titler ;-)

Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
Leveret af Kunena Forum