Star Fox Zero

• slk486
  • slk486's profilbillede
  • Asking the questions because I DON'T KNOW!
Mere
20 apr 2016 16:28 #26 af slk486
Replied by slk486 on topic Star Fox Zero
Har lige fået spillet træningsmissionerne, og ved første "øjekast" føles styringen klumpet og rodet. Kig på skærmen, kig på controlleren, kig på skærmen, kig på controlleren. Ikke særlig intuitivt.
Man har feks. en quicktargeting knap (ala Call of Duty), men rammer forbi, fordi gyroen i gamepad'en flytter reticulen, hvilket man ikke opdager, hvis man ikke kigger på gamepad'en.
Håber det kommer til at virke mere fornuftigt efter lidt mere tid.

Not the kind of meat that makes you slap your mother!

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
20 apr 2016 23:11 #27 af BoA
Replied by BoA on topic Star Fox Zero
Man skal ihvertfald lige vænne sig til det. Det føltes ok efter noget tid og det er nok en del af indlæringen ved at spille banerne flere gange, at man ved hvornår man skal fokusere hvor.

Nintendo har lagt en fin lille kortfilm op som er værd at checke ud.

Check min YouTube kanal for anmeldelser af spil og andet hejs!

www.youtube.com/user/Darkbeatdk

Mere
21 apr 2016 13:56 #28 af Konsolkongen
Replied by Konsolkongen on topic Star Fox Zero
Jeg har lige været nede og hente mit. Er vild med farverne på de Wii U limited editions og kvaliteten af pappet :)

Endnu vildere har jeg det dog over at Guard ligger på en fysisk skive. I alle andre versioner er der tale om en skaldet download kode :/

Shoot and shoot to advance further!
Wonderful attack by just two men!!

Mere
21 apr 2016 14:13 #29 af Hanky
Replied by Hanky on topic Star Fox Zero
Wow, er det rigtigt? Som i, hvis man køber Guard løs, så er det bare et DVD cover med en download kode?

Det er satme lamt!

Komplette har igen rykket datoen til start maj, så der går nok et par uger før jeg har mit :/

Mit VGM sideprojekt: projekt-vgm.blogspot.dk/
HANK's Spil & Blast: www.youtube.com/user/RedDragunee

Mere
21 apr 2016 16:21 #30 af 1up
Replied by 1up on topic Star Fox Zero
og kvaliteten af pappet. Velkommen til 2016 lol :gentleman:

Det med styringen er godt nok turn-off må jeg sige. Venter stadigt på at der kommer flere anmeldelser...

Mere
21 apr 2016 18:40 - 21 apr 2016 18:43 #31 af Konsolkongen
I forhold til det traditionelle Nintendo-pap, NES, SNES, N64 og GBA mener jeg :) Det her er kvalitet som kan tåle at man åbner og lukker det adskillige gange uden at det går i stykker, og det er tykt nok til at det overlever transporten fra forhandleren til kunden. Det er kræs :)

Edit: Hanky> Jep, som jeg forstår det er det tilfældet mht til Guard. Det var den primære grund til at jeg ville have First print :)

• slk486
  • slk486's profilbillede
  • Asking the questions because I DON'T KNOW!
Mere
22 apr 2016 07:47 - 22 apr 2016 07:49 #32 af slk486
Replied by slk486 on topic Star Fox Zero

Hanky skrev: Wow, er det rigtigt? Som i, hvis man køber Guard løs, så er det bare et DVD cover med en download kode?

Ja, der står endda "Download code" udenpå, så man ikke er i tvivl - godt nok en spøjs approach. Sætter pris på min LE nu :lol:

Og som Konsolkongen skriver, er pappet i ret høj kvalitet :)

Er ikke vendt tilbage til spillet endnu - det kan ikke stjæle min fokus fra Dark Souls, men føler faktisk lidt lyst til at spille det og give det en ordentlig chance, på trods af styringen, så det må vel sige et eller andet B)

Not the kind of meat that makes you slap your mother!

Mere
05 jul 2016 02:56 #33 af Konsolkongen
Al spillets negative kritik er slet ikke hård nok. Kontrollen er virkelig så dårlig som i har hørt og så lidt til.
Og det er sgu synd, for havde det ikke alene været for kontrollen var spillet rigtig fint. Det er tilmed rigtig pænt og kører for det meste godt også.
Der er mulighed for at slå motioncontrols delvist fra, så man i stedet sigter med analogen. Dette fungerer umiddelbart okay, indtil at spillet pludselig tvinger nogle helt vanvittige kameravinkler ned over hovedet på dig, og man pludselig finder sig selv flyve sidelens, rundt om et mål, hvor man så er er tvunget til at bruge motioncontrols for at kunne skyde.

Der er gode "normale" passager i spillet, men helt overordnet har jeg aldrig fattet så lidt af hvad der er foregået omkring mig i noget spil før.

Jeg ville spille spillet igennem i én køre da jeg vidste at det ikke var ret langt, og jeg ville give spillet en ærlig chance for at se om kontrollen blev bedre efter lidt tid. Jeg kom til sidstebossen hvor alt bare var ren kage, og jeg endte med at bruge alle liv. Jeg stod så med valget om jeg skulle spille banen forfra eller bare stoppe med at spille. Jeg valgte det sidste, noget jeg ellers aldrig plejer når jeg er så tæt på gennemførsel af et spil, men det her er simpelthen for skod til at jeg gider give det mere af min tid. Jeg ved ikke om jeg nogensinde orker at spille det igennem, jeg ved at man ikke unlocker et bedre spil, så jeg har svært ved at se pointen. Bossen manglede nok kun ganske få skud, så i sidste ende kan det nok komme ud på ét :)

Drøn ærgerligt :(

Tid til at oprette siden: 0.454 sekunder
Leveret af Kunena Forum