Must Have DS/3DS titler

Mere
16 mar 2015 20:55 #26 af Hanky
Replied by Hanky on topic Must Have DS/3DS titler
Du er ikke klar på at fortælle lidt mere om det? :)
Jeg har tit kigget på det, men droppede idéen om at købe det, efter nogle af de ting der var blevet sagt om det.

Mit VGM sideprojekt: projekt-vgm.blogspot.dk/
HANK's Spil & Blast: www.youtube.com/user/RedDragunee

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
19 mar 2015 11:10 #27 af Sonic
Replied by Sonic on topic Must Have DS/3DS titler
Jeg fatter mig lige i korthed, og vil beskrive det som et hygge rpg, med dybe crafting elementer. Man kan lære et hav af crafting og gathering skills under nye "liv". Når man har lært de forskellige ting i de forskellige liv (som man udfører med samme karakter btw), kan man bruge alle de lærte ting under et andet "liv". De forskellige liv kan faktisk bare ses som classes. Så når du f.eks. har lært at lave noget fedt armor som blacksmith, kan du skifte class til paladin, og stadig crafte de blacksmith ting du har lært.
Der er caves én masse indtil videre, og de rangerer meget i sværhedsgrad. Der er tons af backtracking, også til de forskellige caves. Der er også world bosses, der giver ekstra fedt loot.
Ud over det, kan man spille tre personer sammen online. Vi prøvede det kort, hvor jeg joinede min kammerats verden, og det virkede rigtigt fint. Vi kunne lave quests sammen osv. Man skal dog huske at save inden man disconnecter, da alt ens progress ellers er smuttet.

Fedt spil man lige kan hoppe ind og ud af :)

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum