Hvad spiller i for tiden, og hvor langt er i?

Mere
23 apr 2015 11:12 #26 af 1up
Det endte med at jeg skrottede ideen om at gennemføre Dungeons & Dragons Shadow over Mystara uden continues. Brugte et par timer på KUN at finde strategier mod boss #2, og i starten kunne jeg klar ham 1/10 og endte med at kunne klare ham 3/5, men det er godt nok meget practice for at klare 1 boss, så jeg vil hellere bruge tiden på noget andet.

Så derfor er jeg gået igang med at forsøge at gennemføre Atari's 720 Degrees skateboard spil fra 1986 på Midway Arcade Treasures på PS2. Spillede mit første spil den anden dag og kom til runde 2-2 ud af 4-4, så jeg ser det som absolut muligt at kunne gennemføre denne klasssiker med Twin Galaxies reglen med max 2 continues.

Derudover skrottede jeg ZombiU, for nu, da det bare begyndte at pisse mig af. Det med at man mister alt sig gear hvis man dør. Jeg tænkte,"no biggie jeg finder bare det corpse og får min backpack tilbage". WRONG! Man far en eller anden random ting, 1!
Så nu er jeg gået tilbage til at prøve at gennemføre F-Zero GX Grand Prix'erne. Story mode er vandvittig svær og man rammer en super stejl indlæringsmur allerede i story mission 2, so fugg det. Grand Prix er meget mere medgørlig, og der er bare så lækkert i det spil. Bane design, ship designs, 60fps, grafikken, musikken, controls... man sidder bare og smiler.
Jeg har fået 1. plads i Ruby og Spahire Cup og mangler så Emerald Cup for at unlocke Diamond Cup. Har ingen planer om at gå efter AX Cup, som er arcade banerne, da det kræver at man klarer hele pisset på expert mode, og Normal er rigeligt svær for mig.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Mere
06 maj 2015 14:24 #27 af KillerBean2
Besvaret af KillerBean2 på emne Hvad spiller i for tiden, og hvor langt er i?
Sonic the Hedgehog (MegaDrive).

Det gik forleden op for mig, at jeg aldrig har gennemført et Sonic-spil sådan 100% for realz, så nu har jeg kastet mig over 1'eren. Jeg kan gennemføre selve spillet med lukkede øjne, men bonusbanerne knepper mig stadigvæk fuldstændigt, og jeg synes ikke, jeg har gennemført "rigtigt", før jeg har gjort det med alle seks sten i pungen.

Bagefter skal 2'erne og 3+Knuckles have en tur.

Mere
06 maj 2015 14:31 #28 af Sumez
3+K er fantastisk. Den sidste bane der kræver alle 14 emeralds er godt nok kun for show, men det er en fed finale på et langt spil.

Mere
20 maj 2015 18:22 #29 af BoA
Jeg er et par timer inde i Witcher 3. Jeg troede ellers at jeg var færdig med fantasy spil, efter jeg havde kørt sur i Dragon Age Inquisition, men det viser sig bare at Dragon Age Inquisition er et forfærdeligt spil med en historie der virker mere som fan-fiction skrevet af en 12 årig, toppet af med dårligt spildesign.

Witcher 3 er fedt indtil videre... Jeg Witcherede én så hårdt i hans hals at han røg ud af spillet :D

Check min YouTube kanal for anmeldelser af spil og andet hejs!

www.youtube.com/user/Darkbeatdk

• slk486
  • slk486's profilbillede
  • Asking the questions because I DON'T KNOW!
Mere
21 maj 2015 05:47 - 21 maj 2015 14:12 #30 af slk486
Besvaret af slk486 på emne Hvad spiller i for tiden, og hvor langt er i?
Er også gået i gang med Witcher 3. Det er for mit vedkommende det spil Skyrim skulle have været. Fyldt til randen med ikke-ligegyldige ting, fantastisk flot, og kampsystemet er rimelig fornuftigt. Alle har deres egen historie i en meningsfyldt Open World(tm) og den NPC, der skal vise vej, sprinter når DU sprinter! - Kan det virkelig lade sig gøre? :O :) Virkelig godt!

Og godt gået, Bo - din Aard må virkelig være udviklet! :lol:

Not the kind of meat that makes you slap your mother!
Følgende bruger(e) sagde tak: BoA

Mere
23 maj 2015 23:22 #31 af BoA
Jeg har haft fri et par dage op til weekenden og nogen af dem er blevet ædt op af Witcher 3.

Det er fortsat virkelig godt og velrproduceret... F.eks. i sådan nogen detaljer som en NPC der havde en frakke på med en høj krave, som rent faktisk flyttede på sig når han drejede hovedet, frem for at hans ansigt bare clipper igennem, som i så mange andre spil.

Fortællermæssigt skiller det sig også ud... Der er ikke den totalt åbentlyse "gode" og "onde" sti som der f.eks. er i Mass Effect. Ofte er der også ret mange NPCer der lyver eller på anden måde prøver at manipulere Geralt, hvilket gør det utroligt svært at se konsekvenserne af de valg man træffer. Nogen valg har endda først konsekvenser flere timer senere i spillet hvor det er urealistisk bare at reloade, men der var dog et sted hvor jeg gjorde det alligevel... Det tog heller ikke så langt tid at komme frem til det samme punkt i spillet igen, da det meste af det der var imellem var dialog og fast travel.

Mere
24 maj 2015 00:45 #32 af FancyPants
Besvaret af FancyPants på emne Hvad spiller i for tiden, og hvor langt er i?
Jeg spiller alt for meget GTA 5 (PC) for tiden, primært Online.
Det æder jo nærmest al fokus fra min #20GMG liste :oops:

Har også overvejet at købe The Witcher 3, men jeg synes lige at jeg bør give mig i kast med de to første, som jeg har haft i mit Steam library alt for længe. :whistle:

You fight like a dairy farmer!

Mere
24 maj 2015 05:14 #33 af BoA
Jeg har også købt dem på udsalg på et tidspunkt og kun spillet et par timer af det første spil inden jeg gik igang med 3'eren.
Der er en masse ord og termer de bruger, som sikkert har været nævnt i andre spil og lyder som totalt bullshit når de bruger dem... Alle kan finde på sådan noget som "The Flem of Althgrad is the 3rd Skarn in the Ministry of Kutiyani" for at lyde kryptiske, men i Witcher 3 giver det mening på et tidspunkt.

Det tog mig et par timer at forstå at "Necrophages" var et fancy ord for "Undead" :D

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum